Eerste weekendje niet uit.....:O! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jasper Moek - WaarBenJij.nu Eerste weekendje niet uit.....:O! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jasper Moek - WaarBenJij.nu

Eerste weekendje niet uit.....:O!

Door: Mokum

Blijf op de hoogte en volg Jasper

23 November 2011 | Thailand, Bangkok

Aight....eindelijk 9 uurtjes doorgeslapen!!;) T was nu ook weekend voor Bo en Chelsea en we zouden naar het winkelcentrum in Khorat gaan, want daar hadden ze ook een groot zwembad en daar zouden we dan ook zeker ff heen gaan. T was zoals gewoonlijk weer heerlijk weer(denk aan een graadje of 32) en we zijn als een ontbijtje wat burgers bij de Thaise McDonalds wezen halen, jawel!!!:D Broodjes zijn hier een stuk zachter, maar ze hebben dan weer geen mayonaise. Verder smaakte t geheel op zich wel goed, alleen jammer dat je 12,5 liter cola voor je kiezen krijgt te verwerken:P

In 't zwembad lekker ff in t water geweest, dat was echt relaxt met dit weer hiero...Chelsea(de kleinste) was helemaal door t dolle heen dat we in t zwembad waren en die konden we dan uiteindelijk met veel moeite overtuigen dat we nog meer dingen te doen hadden die dag en dat we er na 2,5 uurtjes er toch echt mee moesten uitscheien. In de middag weet ik niet meer precies wat we hebben gedaan, maar t begrip ''een biertje drinken'' zal vast wel de revu zijn gepasseerd. Ik zou er ff voor in me boekie moeten kijken wat ik ook bijhoud, maar die ligt nu op me kamer op de 3e verdieping en daar heb ik nu dus ff geen zin in....
De zaterdagavond was wel heel raar, want toen besefde ik me opeens dat t zaterdagavond was en dat ik dan ''uitga''...maar nu had ik helemaal niet zoiets van; ow fuck ik moet uitgaan, je vergeet dat gewoon helemaal hiero!

Zondag; weer 9 uurtjes.....jiehaaaa!;) Ozzy heeft t nog steeds moeilijk met slapen, die komt steeds net aan ze 6 uurtjes. Vandaag zou de laatste rijst gekapt worden van het veld van Oz en Beer. Beer was een beetje zenuwachtig en maakt snel ff een klein English Breakfast voor ons, maaar daarna wilde ze toch wel snel naar t veld toe. Echt fantastisch hoe dat er daar aan toe gaat dan; alle mensen van wie die velden zijn komen daar dan samen. Die neemt whiskey mee, de ander bier en weer de andere een fucking grote kikker om op te eten, en zo gaat t de hele dag maar door. Echt supergezellig ook, maar om 1 uur heeft Ozzy me ff snel naar internetcafe gebracht zodat ik daar me 2e verslagie kon plaatsen en wat meer foto's. Uiteindelijk werd de rijst pas rond 4 uur gekapt en hadden we het rond 5 uur bij t huis. Snel in de auto voor de zondagavondmarkt.....alleen beetje jammer dat we iets te snel waren, want we waren ons helemaal vergeten in t smeren....ahhhhhh fuck dat doe ik nooit meer:P wel nog paar mooie shirtjes gekocht, kip met patat op, rondje afgemaakt en nu wel echt snel naar huis want die kutbeesten zaten overal! Zo dat was me eerste weekendje, ik stop er nu weer ff mee. Ik wilde alleen nog ff zeggen dak goed en wel ben aangekomen in Chang Mai via de 12uurse nachtbus en dat jullie daar volgende x wel meer over lezen!;) XXX

  • 23 November 2011 - 10:45

    Mirrin:

    Lieverd! Jeetje zit steeds met een glimlach je verhalen te lezen :-) klinkt allemaal super. Geniet! xxx

  • 23 November 2011 - 12:49

    Michelle En Sjips:

    Klinkt allemaal erg goed!!!! Lekker genieten.

  • 23 November 2011 - 15:37

    Kirby:

    Heey Jasper,

    Wat klinkt het allemaal goed zeg!
    Leuk om te horen dat je het zo naar je zin hebt. Ben nu al benieuwd naar je volgende verhaal!

    Xx

  • 23 November 2011 - 16:31

    Linda Moek:

    Hee lieve schat, wat kan je toch heerlijk schrijven, precies zoals je bent. Moest je de groeten doen van diana en ze zei dat je het rijden op de olifanten zeker niet mocht missen. Liefs mam

  • 23 November 2011 - 18:29

    Soraya:

    Moek, vrijdag was het onderwerp ook wel MOEK in het hok ! pff.. :p

  • 23 November 2011 - 19:26

    Marion Möhlmann:

    Ha die Jasper,
    Wat leuk om al je verslagen te lezen.
    Ik krijg steeds een mailtje als je een berichtje hebt geplaatst.
    Ga ook aan Kim vragen om je te volgen.
    Wie weet heeft ze nog goede tips en......dit zijn voor haar leuke herineringen van haar reis!
    Pas goed op jezelf!

  • 24 November 2011 - 11:10

    Mokum;):

    Schitterend, leuk om jullie reacties te lezen hiero! Ik ga morgen.....neej wacht ik zal het anders zegegn, want ik ben er onderhand wel achtergekomen dat je gewoon niet moet plannen...(!!!:P) ik ga hoogst waarschjinlijk proberen om morgen echt een huge verslag er op te knallen vanaf zondag tot nu en hopelijk ook met nieuwe pictures...ligt er ook weer net aan hoe de verbinding is hier...! Ik kwame r trouwens net achter dat t donderdag was...haha echt, je kunt gewoon alle dagen wat mij betreft door elkaar husselen, hier doet t er toch niet toe:P

  • 24 November 2011 - 12:19

    Sandra Van Tol:

    He de Jasper, wat is het ontzettend leuk om je op deze manier te volgen! Hartstikke goed om te lezen dat je zo aan het genieten ben. Ik hoop nog heel veel van deze leuke verhalen van je te lezen, en wacht eigenlijk al vol ongeduld op de volgende (en foto's natuurlijk!)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jasper

Actief sinds 12 Juni 2011
Verslag gelezen: 428
Totaal aantal bezoekers 61175

Voorgaande reizen:

15 November 2011 - 11 Januari 2012

Ff op bezoek bij Ozzy in Thailand!

11 Januari 2012 - 30 November -0001

Mokum goes DownUnder!

14 Augustus 2014 - 30 November -0001

New Trip, New Life, New Zealand!

Landen bezocht: