Gekko's, Rijst en weinig slaap!! - Reisverslag uit Nong Sung, Thailand van Jasper Moek - WaarBenJij.nu Gekko's, Rijst en weinig slaap!! - Reisverslag uit Nong Sung, Thailand van Jasper Moek - WaarBenJij.nu

Gekko's, Rijst en weinig slaap!!

Door: Mokum

Blijf op de hoogte en volg Jasper

20 November 2011 | Thailand, Nong Sung

Reisverslag 2.0 on the 5th day after arrival! Tering, wat heb ik het hiero nog steeds super naar me zin... Ik begin al lekker te wennen aan dat warme weer, vanmorgen had ik het zelfs een beetje fris terwijl t 25 graden was...(A), en ik ben gewoon nog niet eens verbrand!! Het eten is hier ook echt super, Ozzy ze vrouw is echt een wereldkokkin, zeg ik dat zo goed!?:P Ik zweer het je, hier moet je gewoon geweest zijn... en Dani, wat zei jij ookalweer over die Thailanders?? Dat ze lui waren!?:P haha ik weet niet waar jij bent geweest, maar ik heb ze hier zien buffelen als gekken(en mezelf ook!!!).

Maar goed, volgens mij waren we ergens bij de 2e dag.. zoals elke schoolochtend, brengen we Chelsea en Bo elke x naar school. Beer(Ozzy ze vrouw, wat een fantastische naam(A)) gaat meestal vanaf 6 uur(want dan is het hier al helemaal licht) in der shop aan t werk en Oz en ik gaan altijd van alles en nog wat doen. Zoals vandaag gingen we op de eerste verdieping, waar ik slaap, alle zooi weer aansluiten. Dvd speler, tv, dvd's neerzetten, etc. Ozzy schreeuwde me opeens naar boven dat ik moest komen met me camera. Ik sprintten, zegt ie: Kijk hiero in de kast, een fucking grote lizard, weet ff de vertaling niet... Ik een foto genomen zegt ie: okee hier heb je een stok, ik ga er in om m te vangen maar als die naar buiten komt rennen, sla je m kapot, okee? Hij in dat hok, een hoop kabaal en schelden...voor verdere info, kijk maar bij de foto's!:P
Maar goed, alle dozen er uit gehaald om alles weer neer te zetten, heeft er een muis alles aangevreten. Naja, dan maar zelf een beetje alles weer aan elkaar knutselen... 's Middags nog ff naar het dorp hier geweest en toen we terug kwamen zaten er een paar vrienden van Oz op ons te wachten, lekker bier mee zitten drinken en ouwe verhalen op zitten halen(hun dan;))...dat was echt fantastisch, wat een idioten wonen er hier zeg:P
Savonds weer heerlijk gegeten en genoten van alle dieren die er in de nacht tevooschrijn komen; gekko's spinnen, kikkers, torren, etc. ik heb ze nog lang niet allemaal gezien, maar we zijn aardig op weg!
Toen kwam opeens de truck aanrijden waar alle zakken met rijst in moesten, maar nog niet alle rijst zat al in zakken dus dat moest eerst nog gebeuren. Jammer dat ik daar geen foto's van hebt, want dat zag er echt vet uit: Groot kampv\uur, met ze alle buffelen in t donker en die truck volgooien. Na een uur waren we eindelijk klaar en toen was ik er ook wel echt klaar mee:P al die kutrijst jeukt als de neten en dan ook nog is die kutmuggen:P biertje, douchen en hopelijk meer slapen dan gister!

Jammer, weer maar paar uurtjes geslapen..godver dit gaat me echt opbreken als dat zo door gaat:P de truck met rijst was al om 4 uur gaan rijden snacht, wij gingen om 9 uur achter ze aan. Facking mooi weer natuurlijk weer, heerlijk..;) fantastisch om al die trucks langs de kant van de weg te zien staan, allemaal gecustomized en wel. We moesten nog ff wachten voordat we mochten uitladen, maar daarna konden we weer ff gaan beuken. Chill teruggereden en thuis rustig aangedaan. Savonds nog lekker gegeten en samen met Oz ''Romperstomper'' gekeken. Hopelijk vannacht meer slaap, jullie gaan 't horen!!:D:D

  • 20 November 2011 - 08:36

    Papa:

    Weer een leuk verslag net als het eerste. Het begint heel langzaam te wennen dat je zoon zo ver weg is maar door de verslagen en foto's toch ook weer dichtbij is! Ik kijk uit naar het volgende verslag en de foto's.

  • 20 November 2011 - 17:49

    Maaike V. Rossenberg:

    Moekie, wat schrijf je het toch allemaal leuk zeg!! Goed om te lezen dat je het naar je zin hebt, jij gaat er wel komen!! Geniet ervan man!

    Liefs Maaike

  • 21 November 2011 - 10:10

    Romy:

    hee Jasper,

    Het klinkt wel echt heel gaaf. hoop dat het zo leuk blijft en dat je beter gaat slapen. Succes met de rijst. hihi

  • 21 November 2011 - 21:36

    Nappie:

    Hey man,

    goed te horen dat je t naar je zin hebt,toen ik Rick van Rooieberg vroeg dat j op reis ging vroeg hij "waarom?" (klassiek ten voeten uit)

    Doe Oz d groetjes and take care

    groetjes

    Nabil

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jasper

Actief sinds 12 Juni 2011
Verslag gelezen: 283
Totaal aantal bezoekers 61166

Voorgaande reizen:

15 November 2011 - 11 Januari 2012

Ff op bezoek bij Ozzy in Thailand!

11 Januari 2012 - 30 November -0001

Mokum goes DownUnder!

14 Augustus 2014 - 30 November -0001

New Trip, New Life, New Zealand!

Landen bezocht: