Happy New Year!!!! - Reisverslag uit Ranong, Thailand van Jasper Moek - WaarBenJij.nu Happy New Year!!!! - Reisverslag uit Ranong, Thailand van Jasper Moek - WaarBenJij.nu

Happy New Year!!!!

Door: Mokum

Blijf op de hoogte en volg Jasper

30 December 2011 | Thailand, Ranong

Heeeeeee lieve allemaal!! Hele lange tijd geleden heb ik mijn laatste verslag geplaatst en binnekort gaat er weer een knalversie komen, maar het zat er de laatste paar dagen ff niet in. Te druk met reizen en partyen...(A) Maar ik wilde wel alvast ff via deze weg iedereen een super knallend nieuwjaar toewensen met de allerbeste wensen voor het komende jaar!! Maak er een superfeest van in dat kouwe winterse(?) Nederland, dan doe ik het hier wel;) Hele dikke kus Jasper

• 30 December 2011 - 09:23

Grace:

Aan je verhalen te lezen is het eén groot vet avontuur! Geniet ervan! En ook alvast een knallend nieuwjaar toegewenst!
    X Grace

• 30 December 2011 - 18:26

Robin Könst:

dankjewel jasper!

jij ook een gelukkig nieuw jaar en veel plezier!!

gr. Robin

• 30 December 2011 - 18:54

Aart En Dicky:

Hey Jasper, mooi om te lezen dat je het zo naar je zin hebt !!!
    Wij zitten Oudejaarsnacht ook in het vliegtuig richting Bangkok / Cha Am om wat te gaan genieten van de zon. Mocht je in de buurt zijn, stuur een sms dan gaan we lekker eten!
    Heel veel plezier nog voor jou en geniet van je reis. Happy New Year !!

• 31 December 2011 - 19:44

Marion:

Een goed 2012 Jasper en pas op jezelf!
    Marion

• 01 Januari 2012 - 13:06

Hanny:

Hoi Jasper een heel waanzinnig 2012 voor jouw gewenst door de Rooijtjes uit Nieuwveen

• 02 Januari 2012 - 08:53

Nicole:

Hi Jasper, volgens mij heb jij het toppie naar je zin daar! Ik wens je een heel goed 2012! Enjoy it!! X Nicole

• 02 Januari 2012 - 08:56

Fam. Kroes:

Hoi Jasper, wij wensen je het allerbeste toe voor 2012. Dat je veel
    moois mag beleven in het nieuwe jaar. Groetjes de Kroesjes

• 03 Januari 2012 - 10:53

Cheryl:

Jij ook een gelukkig nieuwjaar moekie! X

• 07 Januari 2012 - 13:37

Kan-Theo En Neli :

de beste wensen, jongeman, en doe voorzichtig, he!! Geen dingen die Kantheo ook niet zou doen!