De trip is begonnen!! - Reisverslag uit Nong Sung, Thailand van Jasper Moek - WaarBenJij.nu De trip is begonnen!! - Reisverslag uit Nong Sung, Thailand van Jasper Moek - WaarBenJij.nu

De trip is begonnen!!

Door: Mokum

Blijf op de hoogte en volg Jasper

17 November 2011 | Thailand, Nong Sung

Godverdomme, het is nu toch echt begonnen! Nu alweer bezig aan me 2e dag in Thailand en t bevalt verdomme goed!! Facking warm hiero, je zweet echt alles uit je lichaam... Maar eerst maar is ff terug naar vorige week...

Weekend voor dat ik echt weg op reis ging, een fantastische afsluiting gehad. Vrijdag eerst fflekker uit eten met fam v/d Weijden en daarna naar het hok, zaterdag laatste inkopen in alphen/voetballen(6-0 winnen, 1 goal!!) en savonds in de Bretels helemaal uit je plaat met ze allen! Ik ga over de zondag niet teveel uitweiden, degene die er sochtends bij waren weten denk wel waarom, maar het was in ieder geval fantastisch!:P De rest van de dag de familie nog op bezoek terwijl je nog zwaar naar de klote bent van de vorige avond, maar ja..dat doe je ook weer allemaal zelf!

De maandag vloog eigenlijk wel voorbij, savonds Dani Floyd en Jacco nog ff op bezoek. Daarna samen met Jantine ff afscheid nemen bij der ouders en toen me laatste nachtie ingegaan.

Dinsdag was echt een fucking wauze dag, alles ging aan de ene kant zo snel, maar ook weer zo langzaam. En vooral toen t moment van afscheid nemen kwam, was t zo raar. Iedereen vast houden en gedag zeggen, echt...toen ging t gewoon echt gebeuren. Nog ff moeten sprinten om me ouders te zoenen en te zeggen dak van ze houd, Jantine nog een laatste kus en toen moest ik echt in de trein springen, want die ging toen echt rijden. Supervet dat jullie er allemaal bij waren, maar godver...dat maakte t wel teringzwaar!! (L)

In de trein wel weer ff tot rust gekomen en binnen het half uur alweer uitgestapt op Utrecht Centraal. En toen voelde ik me echt heerlijk vrij; tas op me rug en voor me buik en gaan! De ICE 125 gepakt naar Dusseldorf, van daaruit de trein gepakt naar Dusseldorf Flughafen Terminal....en we waren op t vliegveld! Inchecken maar!

Bagage afgedropt, net onder de 20kilo..toen ik m thuis had gewogen was ie maar 14,5 daacht ik...Douane en paspoort doorlopen met een lichtgroene vink; moest alleen nog ff me deo inleveren en me drinken. Ff peukie gerookt, thuisfront laten weten dak was ingecheckt en snel nog wat eten....en toen was het alweer 17.00!! Instappen bij die Duitsers!

Geniale vlucht achter de rug, baby's huilen, een kutfilm stond erop, geen beenruimte en niet kunnen slapen, wat wil je nog meer!?!? Na zo'n 10 uur aangekomen in Bangkok, waar Cheng de taxidriver me stond op te wachten met een mooi bordje: ''Mr Jasper''. Ozzy had al geregeld dat ik werd opgehaald en naar hem werd gebracht, dus dat was ook weer spatzuiver.
Eenmaal in z'n auto begon ik pas echt me ogen uit te kijken, waar de fuck ben ik terecht gekomen... Zo ziet t er in NL niet uit! Palmbomen langs de weg, kuilen en gaten in de weg, iedereen rijdt kriskras doorelkaar heen,links rechts in halen, etc. Op eengegeven moment stond er zelfs een stuk gras in de hens door de hitte hier, echt schitterend...
En dan al die hutjes/huisjes/winkels/verblijfplaatsen of hoe je het dan wel niet allemaal kan noemen. Wat is dit een mooi land t.o.v. Nl zeg. Het is hier wel vaak overal een zooitje, maar wat eenmooie natuur, wat is het relaxt hiero en wat zijn de mensen hier vrolijk en gastvrij!

Ozzy stond me op te wachten in Nakhon Ratchasima(?), fantastisch om die kale kop weer te zien! Binnen 3 kwartier naar ze huis gereden en de rest van de familie ontmoet. Beide kinderen, Bo(14) en Chelsea(6), van school opgehaald en lekker gaan chillen. Biertje erbij(met ijs in t glas:P) en lekker ouwehoeren! Eerste nacht hier was wat minder, keihard bed en vanaf half 3 niet meer geslapen. Maar gelukkig kon Ozzy ook niet slapen, dus gingen we maar ff samen chillen.

Nou, voor nu laat ik t hier ff bij...ik gaat jullie spreken!!

  • 17 November 2011 - 08:59

    Dani:

    Mooi man!!!! goed om te horen dat je bent aangekomen ;)
    Ik wens je nogmaals veel plezier, je gaat je daar ckr vermaken!!
    Ik hou je waarbenjij in de gaten en we houden contact bro

    kussje

  • 17 November 2011 - 18:26

    Zwally:

    Veel succes op je reis moekie! Gedraag je wel een beetje als het lukt en hou ons goed op de hoogte!
    Ps; bedankt voor de taart :)

    X

  • 18 November 2011 - 10:43

    Michelle En Sjips:

    Goed te lezen, dat je het nu al zo naar je zin hebt!! Dat slechte slapen wordt waarschijnlijk wel beter als je door de jetlag heen bent.

    We zullen deze site goed in de gaten houden en je blijven volgen.

    Genieten en veel plezier maken!!!
    Doe voorzichtig.

    Groetjes

  • 18 November 2011 - 18:20

    Familie Heimeriks:

    Hallo Jasper. Fijn zo'n helder en duidelijk verslag. We zijn blij dat de reis zo goed is verlopen. Fijn dat je zo fucking geniet. Wij ook van jouw verslagen. Heel veel plezier daar, gedraag je en we houden je in de gaten.
    Een knuffel van de Heimeriksen

  • 19 November 2011 - 09:34

    Pien:

    Lieve Jasper, Geniet maar van dat mooie land. Zie jij nog iets van die overstromingen??

  • 19 November 2011 - 09:36

    Pien:

    Wat is dat leuk om je zo te volgen, schrijf maar lekker vanuit je hart.Ik volg je op de voet. dikke kus van Pien

  • 19 November 2011 - 11:46

    Kan-theo En Neli:

    Hoi Jasper, Leuk om te lezen hoe je aan je grote reis bent begonnen! Heel veel plezier bij het grote genieten maar doe wel voorzichtig he! Wij volgen je tijdens je reis en al je belevenissen enne in Thailand moet je eens op bezoek gaan bij het Olifanten-opvangresort. Nance is daar geweest en heeft er een geweldige dag beleefd! groeten van Kan-theo en mij.

  • 19 November 2011 - 15:47

    Karen:

    Leuk om je belevenissen te volgen Jasper. Heel veel plezier en geniet er lekker van. Groetjes, Karen

  • 19 November 2011 - 19:25

    Hugo:

    He vriend, leuke foto's en fijn om te weten dat je goed bent aangekomen. Je weet met jou maar nooit.
    geniet lekker en doe je ding!!!!!
    Swen heeft vandaag verloren met 4-2 maarja hun waren veel groter!!
    Veel pret tot later!!

    Hugo

  • 20 November 2011 - 04:22

    Peter De Vries:

    Hoi Jasper. Mooi verslag en de foto's maken het af! Had ik wat te lezen en te bekijken tijdens mijn nachtdienst op Schiphol. Volgens mij ga je heel wat volgers krijgen! Je zal niet iedere dag de tijd hebben om wat te schrijven maar het begin is er, en hoe!
    Geniet ze!

  • 28 November 2011 - 09:33

    Hugo:

    He vriend, je maakt me jaloers met al je verhalen foto's.
    Ik heb het gevoel dat je nooit meer thuis komt,leuk dat alles daar lekker loopt.
    De kaartverkoop voor het gala gaat lekker.
    Swen vraagt of je daar ook je schoen mag zetten?

    Later, groet hugo

  • 06 December 2011 - 17:43

    Hugo:

    He vriend, gaat lekker daar ben je weer terug in de adam en eva tijd?
    leuke foto in het water.
    Het zal wel raar zijn om straks met 30 gr kerst te vieren.
    Veel lol man. later Hugo.

  • 09 December 2011 - 14:04

    Mokum:

    Heee Hugo,

    geniaal om te zien dat ook jij me blijft volgen!;) Ik heb niet me schoen kunnen zetten, want ik had alleen slippers bij me op vakantie naar Koh Chang!! Verder ben ik blij om te horen dat t gala lekker loopt:)! Hahaha jah dat was echt fantastisch, echt fantastisch!! Doe ze daar bij je thuis de groetjes van me, dikke kus!

  • 13 December 2011 - 18:56

    Hugo:

    Mooie verhalen die we lezen van je.
    Wanneer maak je de oversteek?
    Wij gaan ons opmaken voor het gala,nog 4 dagen en we gaan los.
    Swen heeft wii2011 voetbal voor sinterklaas gehad niet meer voor de buis weg te meppen.
    Ik krijg woensdag 21 dec mijn prothese voor mijn been.
    He vriend Later.

  • 20 December 2011 - 09:41

    Hugo:

    Het gala was super, we hebben je gemist.
    Alles lekker gelopen en erg gezellig, nu opmaken voor de kerst enzo.
    Je krijgt van Mauds en Swen een dikke kus. Later.
    Groet Hugo

  • 22 December 2011 - 06:55

    Mokum:

    Hee Huugie!! super om te horen dat t gala goed was! Ik las het ook al op me Facebook van anderen! Ik heb toevallig een kleine oversteek gemaakt richting een eiland in Thailand, Koh Samui, maar de echte grote is op 11 januari!:) hahaha die sinterklaas weet ook altijd wel weer de goeie kado's uit te zoeken he! hoe is het nu verder met je prothese!? hoop dat dat gaat werken voor je maat! eeeeeeen heeeeeeeeeeeeeel fijne kerst toegewenst alvast!!!!! maar dat gaat zeker wel goedkomen:) Een hele dikke kus terug aan julie allemaal! Xxxxx

  • 23 December 2011 - 19:19

    Hugo :

    pLAATS

  • 23 December 2011 - 19:21

    Hugo:

    Het is hier nat,nat nat geen kerst weer.
    Dus in januari achter de kangaroes aan.
    De reactie van Swen op mijn been, He papa je lijkt wel een robot Hahah.
    Fijn kerst vriend.

    Later...

  • 31 December 2011 - 10:04

    Hugo:

    He vriend, de laatste dag van het jaar, het power toernooi gaat zo beginnen en daarna in drinken voor 2012!!!
    Wij wensen je een super 2012 veel plezier en pret down under !!!!!
    Groet Annoeska en hugo en knuffel van Swen en Maud.

  • 09 Januari 2012 - 10:21

    Hugo:

    He vriend, net het svz oliebollen gehad, super leuk en gezellig.
    Nog even en dan down under veel plezier.... later knuffel van Swen en maud

  • 17 Januari 2012 - 11:58

    Hugo:

    Lekker daar ?
    Ik begrijp dat het erg warm is, maar wel leuk.
    Hier is het nu een kein beetje winter maar over een paar dagen komt er weer regen en de temp gaat weer omhoog.
    Veel plezier man.

    later.......

  • 04 Februari 2012 - 16:14

    Hugo:

    He hallo ik volg je verder op facebook

    see you........

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jasper

Actief sinds 12 Juni 2011
Verslag gelezen: 224
Totaal aantal bezoekers 61136

Voorgaande reizen:

15 November 2011 - 11 Januari 2012

Ff op bezoek bij Ozzy in Thailand!

11 Januari 2012 - 30 November -0001

Mokum goes DownUnder!

14 Augustus 2014 - 30 November -0001

New Trip, New Life, New Zealand!

Landen bezocht: